19 лип. 2018 р.

Hambaarsti juurde või väike šantaaž

Sellel hommikul, kui ma pidin polikliinikusse helistama, ma ei saanud seda teha. Enne tundi helistasin iga viie minuti tagant, aga mitte keegi ei vastanud. OK, ma kirjutasin kliiniku klienditeenindajale e-kirja, et mul oli paha olla, et nad ei tööta. Ma esitasin oma faktid.

Pärast keele tundi, kui ma riietusin, et kontorisse minna, mulle helistati kliinikust ja klienditeenindaja vabandas ning tegi mulle ettepaneku, et ta paneb mind kirja tasuta arsti vastuvõtule. Hästi, ma olin nõus, sõin tablette ja ootasin oma ega, et arsti vastuvõtule minna.

Järgmise päeva hommikul ma kirjutasin nendele veel ühe e-kirja, küsides mis kell ma pean tulema, et meil oli kokkulepe ja see sai kinnitatud kirjalikult. Ainult pärast seda toimingut, päeval kell kaks, läksin ma arsti juurde.

Немає коментарів: