24 бер. 2020 р.

Hülged Eestis

Mina ei ole suur looduskaamerate fänn, see tundub mulle igav. Mul on vaja mitte vaatlust, vaid aktsiooni — mida intensiivsemalt, seda parem. Seetõttu praktiliselt mitte kunagi ei kasuta mina neid võimalusi, mis annavad Eesti looduskaamerad. Kui tahaksin looduses olla, läheksin ma sinna ise.

Aga ühel hetkel hakkasin ma Vilsandi rahvuspargi kaamerat vaatama. See kaamera paigaldati mere äärde, kus asub hüljeste lesila. Alguses mõtlesin ma, et rannas on ainult suured kivid ja linnud kivide peal. Aga aja jooksul üks must kivi hakkas liikuma, tema tagant roomas välja veel valge ning ma taipasin kohe, et need on mitte kivid, vaid hülged.

Kas see oli huvitav? On küll, sest ma arvasin, et hülged elavad kusagil põhjapool, mitte Eestis.

2 коментарі:

Jaaguar сказав...

Mina pole Eestis väljaspool loomaaeda kunagi hüljest näinud, aga eesti lastele õpetatakse koolis, et Eestis elab hülgeid, ehkki vähe, ja 1980. aasta olümpiamängude purjeregati maskott oli viigerhüljes Vigri.

Maksym сказав...

Noh jah, aga mõne päeva tagasi kui ei eksi Postimehes ilmus uudis, et ühes Tallinna rannas on hülge-poeg