22 січ. 2019 р.

Keele needus

Seni, kuni ma keelest aru ei saanud, mulle tundus, et inimesed ajavad arukat juttu...

Tol ajal, kui ma ei osanud veel eesti keeles soravalt lugeda, mu silmad ei peatunud, et oma sõprade poliitilisi arutelusid FB-st lugeda — nad kirjutasid väga pikki ja keerulisi tekste ning tundus, et need on täis sügavaid mõtisklusi.

Aga laupäeva hommikul üks neist trükkis mõned laused Naiste marsi kohta. Issand Jumal! Milleks ma õppisin keelt? Et aru saada kõigist lollitustest, mida sülg suhu toob? Igaüks, kes seal midagi kirjutab, sõna otsetes mõttes riputab jama! Nad ei ole bottid, neil on nimed ja näod, nad on väga lugupeetud mehed ja naised, aga nad paistavad olevat pahad lapsed.

See on keele oskuse needus: sa näed, et isegi Eestis on palju lollpäid.

Немає коментарів: