13 січ. 2019 р.

Eesmärgid

Ma jäin peaaegu magama, kui mul tuli meelde, et juba ammu ei ole ma mitte midagi kirjutanud. Muidugi, võiksin olla nagu Plinius ja endale motoks võtta «Nulla dies sine linea» ning erinevaid lollusi luua (näiteks, mida täna sõin), aga tahaks midagi enamat — et siin mingi idee oleks. Aju hakkas tööle ja uni läks ära. OK, mõtlen.

Kuidas oma aega kõige efektiivsemalt kasutada? Ainult eesmärkide abiga. Need Pliniuse sõnad on näide: igaks päevaks mul peaks olema väike nimekiri asjadest, mis on elluviidavad reaalsuses ning selle nimekirja järgi on vaja oma argielu sättida.

Mis need eesmärgid on? 1) mitte vähem kui 5 lehekülge eestikeelsest raamatust lugeda (kas on reaalne — jah, teen), 2) mitte vähem kui 15 eesti lauset korrata (see on ka reaalne — mobiilirakendus aitab mul seda teha), 3) mitte vähem kui tund aega muusikaga tegeleda (ma tahtsin seda teha juba ammu, aga nüüd ma loodan, et viin selle ellu).

Kahtlemata, on muidki unistusi. Noh, näiteks tadžiki keel, aga proovime vähemalt seda, mis praegu kirjas. Suveks on selge, kas on areng või mitte.

Немає коментарів: